آیا می توانم PKD دوباره عود پس از پیوند کلیه

یک شنبه 8 ارديبهشت 1392
ن : lafee

آیا می توانم PKD دوباره عود پس از پیوند کلیه

آیا می توانم PKD دوباره عود پس از پیوند کلیه

آیا PKD می تواند پس از پیوند کلیه دوباره عود؟ این یک سوال در مورد بیماران مبتلا به PKD که می رویم به دریافت پیوند کلیه دریافت کرده اند و یک مراقبت است. در اینجا اطلاعات زیر می باشد برای کمک به بیماران مبتلا به PKD بیشتر در مورد پیوند کلیه و گزینه های درمانی دیگر می دانم.

برخی از داده ها نشان می دهد که بیش از نیمی از بیماران مبتلا به PKD توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) که نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه از سن 65-70. در مقایسه با دیالیز، پیوند کلیه است احتمال بیشتری برای کمک به طولانی تر زندگی بیماران است. اما هیچ کس نمی تواند تضمین همه چیز بعد از پیوند کلیه صاف خواهد بود. در بالینی، موارد بسیاری وجود دارند که دریافت پیوند کلیه پیدا سطح کراتینین بالا دوباره پس از یک دوره از زمان وجود دارد، پس از آن بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید برای رفتن به دیالیز و یا دریافت پیوند کلیه دیگر. به عنوان مثال، FSGS نرخ تکرار نسبتا بالا، و آن را حتی می توانید تا رسیدن به 50٪. با این حال، به طور کلی، برای بیماران مبتلا به PKD، نرخ وقوع مجدد پس از پیوند کلیه بالا نیست، بیشتر بیماران می توانند یک زندگی تقریبا عادی پس از دریافت یک پیوند موفق کلیه داشته باشند.

دریافت یک پیوند موفق کلیه چیز آسان نیست، انتظار برای یک اهدا کننده ممکن است سال ها طول بکشد. 6٪ از افراد در لیست انتظار برای پیوند کلیه در هر سال جان خود را از دست می دهند. بیماران مبتلا به PKD باید بدانید که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی یک گزینه درمانی دیگر برای PKD است.

در چین، پیوند کلیه خواهد بود آخرین و تنها انتخاب تا تقریبا تمام عملکرد کلیه از دست داده است، در غیر این صورت میکرو چینی Osmotherapy پزشکی استفاده می شود به تلاش برای صرفه جویی در کلیه خود را با کوچک شدن کیست ها با خیال راحت و بهبود عملکرد کلیه. در حال حاضر بیماران مبتلا به PKD بیشتر و بیشتر خارجی منافع از این درمان طبیعی رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: PKD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.